ترفند های اینترنت

آموزش ترفند های اینترنت

ترفند های اینترنت

آموزش ترفند های اینترنت

پاک کردن پسورد تنظیم شده بر روی آنتی ویروس NOD32

آنتی ویروس NOD32 را می‏توان یکی از محبوب‏ترین و پرطرفدارترین آنتی ویروس‏های مورد استفاده کاربران دانست. این آنتی ویروس در عین سهولت استفاده دارای امکانات و توانایی‏های زیادی است. یکی از امکاناتی که NOD32 در اختیار کاربر قرار می‏دهد امکان تنظیم یک پسورد بر روی آن است. به طوری که جهت استفاده از آنتی ویروس و تغییر تنظیمات آن حتماً بایستی رمز عبور از پیش تعیین شده را وارد کرد. اما ممکن است به هر دلیلی این رمز عبور را فراموش یا گم کرده باشید. در این حالت حتی امکان پاک کردن آنتی ویروس نیز وجود ندارد. در این ترفند قصد داریم نحوه پاک کردن رمز عبور تنظیم شده بر روی آنتی ویروس NOD32 را برای شما بازگو نماییم.

بدین منظور:
ابتدا بایستی ویندوز را در حالت Safe Mode بالا بیاورید (برای این کار پس از روشن شدن سیستم به طور متوالی کلید F8 را بزنید و پس از پدیدار شدن منوی Windows Advanced Options، در میان گزینه‏های موجود Safe Mode را انتخاب کنید).
پس از ورود به محیط ویندوز در این حالت، از منوی Start بر روی Run کلیک نمایید و عبارت regedit را وارد کرده و Enter بزنید. در صورت استفاده از ویندوز ویستا یا 7، پس از کلیک بر روی منوی Start بلافاصله عبارت regedit را وارد نمایید و Enter بزنید تا وارد محیط ویرایشگر رجیستری ویندوز شوید.
اکنون در رجیستری به مسیر زیر بروید:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\ESET\ESETSecurity\CurrentVersion\Info

حال بر روی کلید PackageID راست کلیک کرده و Delete را انتخاب کنید. سپس بر روی دکمه Yes کلیک کنید.
کار تمام است و پسورد تنظیم شده بر روی نرم افزار پاک شده است.
کافی است ویندوز را در حالت معمولی بالا آورده و نتیجه را مشاهده کنید.

لازم به ذکر است در نسخه‏های قدیمی‏تر این آنتی ویروس این کلید در مسیر زیر قرار گرفته است که مجدد بایستی به روش بالا حذف شود:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\ESET\NOD\CurrentVersion\Info
نظرات 3 + ارسال نظر
لینک سنتر دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:08 http://linkc.shopc.ir

لینک باکس چیست:
لینک باکس یک جعبه اینترنتی محسوب می شود که در آن پیوند های (لینک های) زیادی وجود دارد. لینک باکس ها به منظور معرفی سایتها و وبلاگها درست میشوند و مزایای زیادی دارند. از جمله این فایده های لینک باکس ها افزایش کاربران اینترنتی و دسترسی آسان تر به مطالب سایتها و وبلاگ ها و مهمترین این مزایا بالا بردن کاربران وبلاگ شما به حد زیاد است.

چگونه کاربران وبلاگ شما افزایش زیادی می یابند؟
“با قرار دادن این لینک باکس در وبلاگتان می توانید کاربرانتان را تا حدّ زیادی افزایش دهید ” چگونه؟ شما برای قرار گرفتن وبلاگتان در این لینک باکس باید این لینک باکس را در وبلاگتان قرار دهید. هزاران نفر برای قرار گرفتن لینکشان متقابلا این کار را انجام میدهند و این لینک باکس در سایت یا وبلاگ هزاران نفر قرار می گیرد. دوباره کسانی که به وبلاگ این افراد سر می زنند این لینک باکس را می بینند و برای اینکه در آن عضو شوند همین کار را انجام میدهند. تا اینکه این لینک باکس در میان میلیون ها کاربر اینترنتی قرار می گیرد و… و در نتیجه شما هم بعنوان یکی از اعضای لینک باکس از این افزایش بیننده سود خواهید برد.

حلقه لینک دقیقا چکار میکند؟
یکی از مهم ترین عواملی که توسط گوگل آنالیز میشود ایجاد حلقه داخلی و خارجی برای صفحات وب است . بدین صورت که همواره زنجیره ای از لینک بین تمام صفحات مهم داخلی سایت (حلقه داخلی) و در مرحله بعد حلقه ای بین سایتهای مختلف (حلقه خارجی) وجو داشته باشد. اسپایدر گوگل (خزنده) هربار با مراجعه به هرکدام از لینکهایی که داخل حلقه قرار دارند به تمامی صفحات دیگر داخل حلقه هم مراجعه خواهد کرد و بسته به میزان اهمیت آن صفحه لینک های داخل صفحات را جمع آوری و ثبت خواهد کرد. تکرار این عمل باعث میشود تاثیر لینک هایی که به سمت هم نشانه رفته ایم چند برابر شده و به زودی شاهد تحول عظیمی در میزان اهمیت سایت و وبلاگهایمان خواهیم بود.

یکی از مشکلات قرار دادن لینک باکس در سایت یا وبلاگ زشت شدن قالب به علت ناهماهنگی رنگ زمینه سایت یا وبلاگ شما است اما لینک باکس لینک سنتر باعث زشتی سایت شما نمی شود زیرا همواره به رنگ قالب سایت یا وبلاگ شما خواهد بود.

Sajjad MLBK دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:11 http://www.MLBK.33ir.com/

دلنوشت
دلنوشت های من...
http://sajjadelnevesht.blogsky.com

arash دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:28 http://hyips.blogfa.com

با سلام
برای سرمایه گذاری در اینترنت و کسب در آمد از اینترنت به ما سر بزنید
راهنمای سرمایه گذاری و کسب در آمد از اینترنت متوسط ماهیانه 25% به بالا برای توضیحات بیشتر به وبلاگ مرجعه کنید.
برای تبادل لینک با نام .:سرمایه گذاری و کسب درآمد از اینترنت:. لینک کنید و در قسمت نظرات اعلام کنید تا شما را لینک کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد