ترفند های اینترنت

آموزش ترفند های اینترنت

ترفند های اینترنت

آموزش ترفند های اینترنت

هر وب سایتی را که میخواهید ویرایش کنید!!!

شما در طول روز سایت ها و صفحات زیادی را توسط مرورگر در اینترنت مشاهده میکنید. این صفحات هر کدام ساختار و قالب های متفاوتی دارد. اما شاید دوست داشته باشید هر صفحه ای که میبینید را خودتان دستکاری کنید! عکس ها را کوچک و بزرگ کنید ، نوشته ها را تغییر دهید ، جدول ها را بالا و پایین کنید و تقریبأ یک ویرایش کلی را در صفحه انجام دهید و آن را به فرمی که دوست دارید تبدیل کنید. در این ترفند قصد داریم یک راه بسیار جالب را به شما معرفی کنیم که بدون هیچ برنامه ای و تنها از طریق مرورگر اینترنتی تان و یک کد ، هر سایتی که دوست دارید را تغییر دهید و آن را دستکاری کنید. تنها مشکلی که وجود دارد اینست که نمیتوان آن برای همیشه ذخیره کرد! یکبار امتحان کردن این ترفند خالی از لطف نیست.

بدین منظور:
به سایت و صفحه ای که قصد ویرایش آن را دارید بروید.
به عنوان مثال در همین صفحه موجود در ترفند های اینترنت که مشغول خواندن این ترفند هستید.
سپس کد زیر را Copy کرده و در Address Bar (نوار آدرس) مرورگر Paste کنید و Enter بزنید

    javascript:document.body.contentEditable='true'; document.designMode='on'; void 0

پس از زدن Enter پیغام خاصی نمایش داده نمیشود.
تنها حالت صفحات تغییر میکند.
اکنون موس را بر روی قسمت های مختلف صفحه ببرید ، میبینید که میتوانید سایز عکس ها را تغییر دهید ، متون را جابجا کنید و تقریبأ یک ویرایش کامل انجام دهید.
همان طور که ذکر شد پس از رفرش صفحه همه چیز به حالت قبلی باز میگردد.
این ترفند بر روی کلیه مرورگرها قابل اجراست.

شماره سریال جادویی برای ویندوز XP

آیا برای شما نیز پیش آمده که به هنگام نصب ویندوز XP ، شماره سریالی در اختیار نداشته باشید؟ یا شماره سریال را فراموش کرده باشید؟ و یا حتی شماره سریال مخصوص ویندوز XP نیز بیابید اما با آن هم نتوانید کاری از پیش برید؟ در این ترفند قصد معرفی یک سریال جادویی را داریم که با استفاده از آن میتوانید تمامی ویندوزهای XP را رجیستر کنید! مهم نیست ویندوز مربوط به چه سالی باشد ، با این شماره سریال هر ویندوزی را میتوانید نصب کنید. جالب اینکه اگر این شماره سریال را به خاطر بسپارید ، از این پس اگر بخواهید برای هر کس ویندوز نصب کنید از نظر او فردی نابغه محسوب خواهید شد ، چرا که گویی تمامی شماره سریالهای ویندوز XP را حفظ هستید! در صورتی که خودتان میدانید از همان سریال جادویی استفاده کرده اید.

به هنگام نصب اولیه ویندوز XP ، از شما تقاضای وارد کردن شماره سریال میشود.
سریال جادویی عبارت است از:

    Jbc46-q42fd-pggmc-kp38y-6mqd8

نرم افزار فال قهوه با فرمت جاوا

نرم افزار فال قهوه کاری از گروه نرم افزاری ژوبین که با زبان فارسی و تحت فرمت جاوا ارائه شده است.این نرم افزار دارای امکانات جالبی از قبیل طالع بینی ، فال قهوه ، تعبیر خواب و روانشناسی رنگ ها می باشد.در ادامه می توانید این نرم افزار جالب را دریافت کنید...



 

دانلود با حجم ۳۵۴ کیلوبایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

نمایش ورژن ویندوز بر روی صفحه دسکتاپ

ممکن است شما نیز دوست داشته باشید به ورژن دقیق ویندوزتان پی ببرید و چه جالب که این کار از طریق رجیستری و نمایش آن بر روی صفحه دسکتاپ شما میسر شود. با استفاده از این ترفند میتوانید از طریق رجیستری ورژن دقیق و شماره ساخت و سرویس پک ویندوزتان را در گوشه پایین صفحه دسکتاپ نمایش دهید.

برای اینکار:
از منوی Start به Run رفته و عبارت regedit را وارد کنید و Enter بزنید تا وارد ویرایشگر رجیستری شوید.
سپس به مسیر زیر بروید:
HKEY-CURRENT-USER / Control Panel / Desktop
در سمت دیگر پنجره بر روی PaintDesktopVersion دوبار کلیک کرده و Value Data را از 0 به 1 تغییر دهید و سپس OK کنید.
اکنون باید سیستم را رستارت نمایید.

 

شش دسکتاپ مستقل و مجازی با Cube Desktop Pro 1.2.0

 

CubeDesktop شش دسکتاپ مستقل و مجازی برایتان ایجاد میکند و با اینکار فضای زیادی را برای کار بر روی برنامه ها و پنجره های مختلف در اختیارتان میگذارد. با این برنامه مشکل شلوغی و درهم ریختگی دسکتاپ شما برای همیشه حل میشود. شش دسکتاپی که در اختیارتان قرار میگیرند، هر کدام برای خود مستقل هستند بدین معنی که محیط کار هر کدام با دیگری متفاوت خواهد بود. به عبارتی ساده تر نوار وظیفه ی (Taskbar) هر دسکتاپ برنامه های در حال اجرای همان دسکتاپ را نشان میدهند. با این کار تا حد زیادی درهم و برهمی از بین میرود، راحت تر و با تمرکز بالاتری میتوان با کامپیوتر کار کرد.

ویژگی های منحصر به فرد Cube Desktop:

- افکت های سه بعدی:
با استفاده از حالت 3D Cube میتوانید شش دسکتاپ خود را بصورت “سه بعدی” یکجا ببینید و از یک دسکتاپ به دسکتاپ دیگر نقل مکان کنید.

- منتقل کردن پنجره ی یک برنامه به دیگری:
CubeDesktop راه های مختلفی در اختیار شما میگذارد تا پنجره ی برنامه های در حال اجرا را از یک دیکتاپ به دیگری منتقل کنید:
1) با استفاده از موشواره (ماوس) پنجره را بگیرید و آن را به گوشه ی صفحه ی مانیتور ببرید تا حالت 3D Cube ظاهر شود و از آنجا دسکتاپ مورد نظر را انتخاب کنید.
2) با استفاده از گزینه ی Send to که در منوی همه ی برنامه ها گنجانده میشود.
3) با استفاده از کلیدهای کیبورد. میتوانید کلیدهایی را مشخص کنید تا از این طریق پنجره ی مورد نظر به دسکتاپ دیگری منتقل گردد.

- سازماندهی کردن:
1) گزینه ی full graphical desktop preview را باز کنید تا هم زمان همه ی دسکتاپ ها را یکجا ببینید. هر کدام تنها یک کلیک فاصله دارند تا انتخاب شوند. به سادگی میتوانید بین دسکتاپ ها نقل مکان کنید.
2) میتوانید بعضی برنامه ها را مخصوص یک دسکتاپ معرفی کنید. بالفرض مشخص کنید که برنامه ی فتوشاپ همیشه در دسکتاپ سوم نمایش داده شود. حال اگر از سایر دسکتاپ ها فتوشاپ را اجرا کنید، بصورت خودکار آن را به دسکتاپ سوم منتقل میکند و در عین حال شما را از منتقل کردن پنجره مطلع میسازد.
3) برای هر دسکتاپ اسم انتخاب کنید. تصور کنید دسکتاپ هایی با نامهای “اینترنت”، “کار” و… داشته باشید.

- تنظیمات دسکتاپ:
هر دسکتاپ میتواند برای خود یک والپیپر جدا داشته باشد. این قاعده برای آیکن ها نیز وجود دارد، یعنی آیکن های هر دسکتاپ نیز میتوانند برای خود شکل و اسم متفاوتی داشته باشند. به هیچ وجه محدودیتی نخواهید داشت.
 

حداقل سیستم مورد نیاز برای نصب برنامه:
- ویندوز XP یا  Vista
- پنتیوم 4 با پردازنده ی 1.4 گیگاهرتزی
- RAM (حافظه) 512 مگابایتی
- DirectX 9.0c
- داشتن حافظه ی تصویری 64 مگابایتی یا بالاتر.



دانلود با حجم ۴.۹ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

تنظیمات سرویس GPRS در گوشی های TV Mobile (گوشیهای چینی)

 

این روز ها گوشی های موبایل تلویزیون دار چینی به وفور در بازار یافت می شود و عده ی زیادی نیز این مدل گوشی ها را خریداری کرده اند. این گوشی ها با مارک های مختلفی نظیر TV Phone ، TV Mobile ، NEC و… وجود دارند. اگر شما نیز از سیم کارت های ایرانسل استفاده می کنید و دوست دارید که قابلیت GPRS (اینترنت روی تلفن همراه) را داشته باشید ، حتما متوجه عدم شناخت این قبیل گوشی ها با کد فعال سازی اتوماتیک شده اید.

در اینجا راهنمای کامل تنظیم این سرویس به صورت دستی را برای شما ذکر کرده ایم که به طور قطعی روی این قبیل گوشی ها جواب می دهد (راهنمای فعال سازی به صورت دستی در این مورد با سایر گوشی ها متفاوت است).



برای فعال سازی این سرویس مراحل زیر را به دقت دنبال کنید :

» ابتدا از طریق منوی گوشی خود وارد قسمت Net service شده و سپس به بخش Internet بروید.

» اکنون گزینه WAP settings را انتخاب کرده و سپس وارد قسمت Link setting شوید.

» در ادامه باید یکی از setting ها را انتخاب کرده تا وارد تنظیمات مربوطه شوید.

» اکنون وضعیت قسمت Securty Connect Setting را در حالت Disable قرار دهید.

وارد بخش Access point شوید و عبارت mtnirancell را با حروف کوچک تایپ کنید و آن را تائید نمائید.

» در ادامه به بخش Gateway بروید و آدرس آی پی 10.131.26.138 را وارد نمائید.

» آخرین تنظیم نیز مربوط به بخش Port می شود که باید در آن عبارت 8080 ثبت شود.

نکات قابل توجه :

» در بخش های UserName و Password هیچ عبارتی را وارد نکنید.

»  فرق عمده این ترفند در بخش Port می باشد که در اکثر گوشی ها 9201 است ، اما در این قبیل گوشی ها باید عدد 8080 به عنوان Port ثبت گردد.

» آدرس صفحه پیش فرض مرورگر خود را به http://www.google.com تغییر دهید.

» این ترفند بر روی گوشی های مختلف TV دار چینی تست شده است و نتیجه حاصل شده است.

ابزاری قدرتمند جهت بهنیه سازی ویندوز Ashampoo WinOptimizer 5.02

 

سیستم عامل ویندوز دارای گستردگی زیادی می باشد. به دلیل همین گستردگی کاربران غیر حرفه ای کامپیوتر در کنترل همه نقاط ویندوز دچار مشکل می شوند و انجام تنظیمات به صورت دستی برای آن ها بسیار دشوار است.تنظیماتی مانند تغییرات در ظاهر ویندوز، تنظیمات مرورگر و ... . به این گونه اقدامات که برای هرچه بهتر شدن کارایی سیستم انجام می شود بهینه سازی ویندوز می گویند.
نرم افزار Ashampoo WinOptimizer یکی از کارا ترین نرم افزارها جهت بهینه سازی  می باشد. این نرم افزار محصول شرکت نرم افزاری قدرتمند Ashampoo می باشد. نرم افزار بهینه ساز ویندوز شرکت Ashampoo با جمع آوری تمامی تنظیمات مهم و مورد نیاز ویندوز به همراه قسمت هایی برای ایجاد تغییرات در ظاهر ویندوز ، همه نیاز های یک کاربر را در این زمینه برطرف کرده است . این نرم افزار که نسخه جدید آن به تازگی عرضه شده است دارای سازگاری با نسخه جدید ویندوز ، یعنی ویندوز Vista نیز می باشد. برخی از ویژگی های این نرم افزار عبارتند از بهینه کردن ویندوز، تمیز کردن درایوها، تمیز کردن رجیستری، تمیز کردن فایل ها و اطلاعات اینترنت، تنظیم برنامه های Startup، مدیریت سرویس های ویندوز، بهینه سازی اتصالات اینترنتی، مسدود کردن IP های مزاحم ارسال کننده اسپم، بررسی وضعیت فایلی یک درایو، پاک کردن یک فایل به طریقی که قابل بازیابی نباشد، تکه تکه کردن و به هم چسباندن فایل های حجیم، به رمز درآوردن و خارج کردن از رمز فایل ها، بدست آوردن اطلاعات سیستم، تست کردن سیستم، عوض نمودن آیکون ها و تنظیم شفافیت پنجره ها و ... می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Ashampoo WinOptimizer 5.02:
- چک کردن سیستم در زمان های معین برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی
- امکان ایجاد تغییرات در ظاهر ویندوز برای تنظیمات در زیبایی بیشتر
- توانایی نمایش و مخفی کردن درایو ها ، تنظیمات در startup و فایل های سیستمی در درایو های NTFS
- توانایی نمایش فایل های Super Hide و NTFS بهمراه توانایی گرفتن نسخه ی کپی از آنها
- تنظیمات در مرورگر internet explorer ویندوز مانند: تنظیمات امنیتی ، جستجو , عنوان و ...
- مدیریت بر Startup ویندوز
- توانایی تغییر فایل Boot.ini ویندوز
- اعمال تنظیمات در برنامه windows media player
- تنظیمات مربوط به برنامه Office و Outlook
- تنظیم سطح دسترسی یوزر ها
- تنظیمات سیستم از قبیل حافظه در حال استفاده، شبکه، فایل ها و پوشه ها و ...
- و ...



دانلود با حجم ۹.۸ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

آیکون های آبکی و درخشان Alien Aqua Icons

 

مجموعه ای بی نظیر شامل آیکون هایی آبکی و درخشان است . آیکون هایی که برای شما تهیه شده است، آیکون های آبی روشن و درخشان مثل آب هستند که زیبایی خاصی به آنها بخشیده شده است. این آیکون ها به راحتی با نرم افزار های آیکون ساز از PNG به ICO قابل تغییر می باشد ، و می توانید شما در انجام پروژه های گرافیکی مانند طراحی وب و مالتی مدیا از آنها استفاده کنید.

 

 



دانلود با حجم ۱.۹ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com